طریقه ساخت مبل

چهارشنبه 25 اسفند 1395
14:07
آرمان

طریقه ساخت مبل

تخته ها بر اساس رطوبت اولیه طی یک دوره طولانی ( حداقل1ساله ) با روش علمی و طبیعی در انبار گرمخانه نگهداری می شوند و طی این مدت علاوه بر سنجش میزان رطوبت با دستگاه رطوبت سنج ، چندین بار جابه جا می گردند تا تمامی قسمتهای هر تخته در معرض هوای خشک قرار گیرد. سپس تخته های خشک و فاقد رطوبت به چرخه تولید وارد شده ، مرحله تولید مبلمان آغاز می شود .

تخته ها بر اساس رطوبت اولیه طی یک دوره طولانی ( حداقل1ساله ) با روش علمی و طبیعی در انبار گرمخانه نگهداری می شوند و طی این مدت علاوه بر سنجش میزان رطوبت با دستگاه رطوبت سنج ، چندین بار جابه جا می گردند تا تمامی قسمتهای هر تخته در معرض هوای خشک قرار گیرد. سپس تخته های خشک و فاقد رطوبت به چرخه تولید وارد شده ، مرحله تولید مبلمان آغاز می شود .

تخته ها ابتدا در سالن برش بر اساس نوع مبلمان به قطعات مختلف تقسیم شده ، در قسمت دیگر با توجه به الگوهایی که بر روی قطعات طراحی می شود به حالت و قطعات اولیه مبل تبدیل می شوند و بعد از برش و شکل گیری ، در سالن پرداخت و ابزار زنی با توجه به نوع مبلمان ( کلاسیک ، نیمه مدرن ، مدرن ) فرم گیری شده ، شکل نهایی خود را به دست می آورند .

در سالن بخاری ( مونتاژ ) کلیه قطعات مبلمان و اتصالات مربوط به یکدیگر وصل می شوند ، قطعات مربوط به مبلمان کلاسیک جهت حک نقوش منبت به سالن منبت کاری منتقل شده ، قطعات مبلمان نیمه مدرن و مدرن جهت رنگ کاری به انبار مخصوص محصولات آماده منتقل می گردند .

در سالن منبت کاری بر روی کلیه قطعاتی که قبلا آماده و مونتاژ شده اند ، نخست طراحی اولیه صورت می گیرد و سپس توسط استادان منبت کار با توجه به طراحی ها و نوع مبلمان ، طی یک دوره ( شش ماهه الی یک ساله ) منبت می شوند سپس به سالن مخصوص محصولات منتقل و جهت رنگ کاری آماده می شوند .

در سالن رنگ کاری ، کلیه مبلمان با سبک کلاسیک ، نیمه مدرن و مدرن ، ابتدا با استفاده از لیسه کاری و سنباده های مختلف به صورت صیقلی و نرم و صاف در آمده ، آماده رنگ اولیه می شوند . سپس تمامی سطوح با سیلر – کیلر پوشش داده شده ، آماده رنگ پاشی و جلا کاری می شوند ، در این قسمت با توجه به برخی سفارش ها ، مبلمان کلاسیک ( منبت شده ) جهت تزئینات بیشتر به سالن ورق کاری منتقل شده ، قسمت هایی از منبت مبل و یا تمامی آن با ورق طلا پوشش داده می شود و جهت رنگ کاری به قسمت مربوط هدایت می گردد تا مراحل جلا کاری و پوشش نهایی بر روی مبلمان صورت گیرد . بعد از آن به سالن رنگ خشک کنی منتقل و آماده رویه کوبی می گردد .

در سالن رویه کوبی مبلمان ، بر چسب نوع آنها ( کلاسیک ، نیمه مدرن ، مدرن ) ابتدا قسمت های مورد نیاز که معمولا کف و پشت مبل را شامل می شود ، فنر بندی شده و سپس با استفاده از قطعات فوم شکل اصلی خود را باز می یابد و در انتها نیز با توجه به سلیقه و سفارش مشتری ، مبلمان یا پارچه دلخواه آراسته می شود

پارچه های استفاده شده نیز از نوع طرح ترک میباشد و کلیه مشتری ها میتوانند پارچه مبلی را با نظر خود انتخاب کنند مبل محمدی یکی از بهترین تولید کنندگان مبل در ملایر می باشد این تولید کننده از بهترین رویه کوب های مبل استفاده می کنند و تا امروز توانسته با تولید بهترین و با کیفیت ترین مبل کلاسیک مبل استیل مبل راحتی در ملایر رضایت مشتری های خود را جلب کند مبل محمدی ملایر بهترین استادان طراحی مبل و بهترین استادان رنگ کاری مبل را به خدمت گرفته است این تولیدی مبل کلیه اجناس خود را به هم وطنان عزیز در سراسر کشور نصف قیمت نمایشگاهای مبل عرضه می کند و کلیه مبلها و سرویس خواب ها و بوفه ها و همه اجناس دارای ضمانت می باشد


[ بازدید : 72 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به رویه کوبی مبل است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]